Rezerwacje online...

KONFERENCJE I SPOTKANIA BIZNESOWE

Tulip Residences Warsaw Targowa oferuje doskonałe zaplecze konferencyjne i specjalne udogodnienia dla osób podróżujących służbowo.

Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty organizacji spotkań biznesowych w klimatycznej i w pełni wyposażonej sali konferencyjnej. Doskonałym uzupełnieniem wydarzenia będzie szyta na miarę propozycja gastronomiczna w postaci przerw kawowych i lunchu prosto z naszej Włoskiej Restauracji Włoska Praga.

Content Blocks

OFERUJEMY

 

W naszym hotelu znajduje się jedna sala konferencyjna, która pomieści maksymalnie 20 osób. Sala ta została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić odpowiednie warunki do prowadzenia spotkań, prezentacji czy warsztatów. Wyposażona jest w niezbędny sprzęt audiowizualny oraz zapewnia dostęp do szybkiego internetu. Dodatkowo sala konferencyjna ma bezpośrednie wyjście na malownicze patio hotelowe, co stanowi idealne miejsce na przerwy kawowe i relaksujące spotkania na świeżym powietrzu.

PRACUJ ZDALNIE

 

Hotel Tulip Residences Warsaw Targowa oferuje także strefę coworking, która jest doskonałym rozwiązaniem dla osób podróżujących w celach biznesowych. Strefa coworking jest przestrzenią zapewniającą dogodne warunki do pracy, wyposażoną w ergonomiczne stanowiska, dostęp do szybkiego internetu oraz innych niezbędnych udogodnień. 

Doskonała lokalizacja

Tulip Residences Warsaw Targowa | Warszawa | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 1

Komfortowe pokoje i apartamenty

Tulip Residences Warsaw Targowa | Warszawa | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 2

Pyszny bufet śniadaniowy

Tulip Residences Warsaw Targowa | Warszawa | 3 powody aby wybrać Nasz Hotel - 3